جستجوگر خبری شهرستان شفت

فومن- نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به جایگزینی میدان به جای روگذر در ورودی فومن در فاز نخست، گفت: مطالبات مردم پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به جایگاه خطیر رسانه در امر خبررسانی و انتقال عملکرد مسئولان، گفت: یکی از تکالیف خبرنگاران بیان انتقادات است و با ارائه راهکارها و پیشنهادات لازم به بهتر شدن شرایط کمک کنند.

وی با بیان اینکه برای شهرستان فومن بیش از ۲۵۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که از این مبلغ ۲۱۱ میلیارد تومان تخصیص یافته است، افزود: دستگاه های اجرایی متولی اجرای پروژه باید با روحیه جهادی کار کنند تا مردم در چله دوم انقلاب به خدمات ارزنده ای برسند.

بهروزی فر با بیان اینکه شبکه توزیع برق در شهرستان فومن فرسوده و با ضعف شدید همراه است، اظهار کرد: پیگیر مطالبات مردمی هستیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید بر اینکه مدیران ادارات باید پاسخگو مردم باشد، ادامه داد: همه مسئولان باید پای کار باشند و رسالت سنگین بر دوش است تا هر آنچه در نظام جمهوری اسلامی نیاز بوده تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه هرچه سریع تر تکلیف مدیران بی تدبیر باید مشخص شود، گفت: فارغ از جناح بندی های سیاسی مدیران کاربلد باید پای کار باشند.

بهروزی فر با بیان اینکه مشکلات انباشت شده نظام جمهوری اسلامی باید توسط دولت رفع شود، افزود: شرایط بسیار سختی پیش رو دولت سیزدهم است.

وی درباره آخرین وضعیت پل ورودی فومن نیز گفت: در فاز اول میدانی با مقیاس بزرگ تر با مبلمان شهری مشخص ظرف یکسال ساخته و بهره برداری می شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه تقاطع غیر هم سطحی ایجاد نمی شود، ادامه داد: فاز دوم روگذر برای رفع مشکل ترافیک احداث می شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان