جستجوگر خبری شهرستان شفت

رشت- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این استان در عرصه خبر و رسانه سرآمد کشور است، گفت: ریشه فرهنگی مردم به کسب اخبار موجب شکل گیری رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر یکشنبه در نخستین نشست با اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه در دوران کرونا برای آگاهی بخشی به جامعه خود را در آماج خطرات قرار دادند، اظهار کرد: خبرنگاران همواره تریبون آحاد مختلف جامعه بوده و یاریگر دولت انقلابی و مردمی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه گیلان از استان های سرآمد کشور در عرصه رسانه است، بیان کرد: ۱۶۷ رسانه مکتوب در گیلان فعال هستند و ۲۲۲ پایگاه خبری و ۱۵ خبرگزاری داریم.

وی با بیان اینکه ریشه فرهنگی و اشتیاق مردم به کسب اخبار و اطلاعات موجب شکل گیری رسانه های متعدد در استان شده است، افزود: منابع نامحدودی برای فرهنگ و هنر از سوی استانداری در نظر گرفته شده که به مرور پرداخت می شود.

ثقتی با اشاره به انتقادات اصحاب رسانه پیرامون پرداخت یارانه و بحث آگهی روزنامه ها، گفت: نیازمند یک پالایش قانونمندانه در خصوص پرداخت یارانه به روزنامه ها هستیم لذا به ما فرصت دهید تا بتوانیم این مسیر را به درستی طی کنیم.

موفقیت روابط عمومی ها منوط به بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران است

رئیس خانه مطبوعات گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه موفق ترین روابط عمومی ها آن دسته ای هستند که چند تن از خبرنگاران را به کار گرفته اند، افزود: از استاندار گیلان درخواست داریم که دستور جذب خبرنگاران در روابط عمومی ها را صادر کنند.

بهمنی جلالی با اشاره به مشکل پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران، تصریح کرد: دستور پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران برای سال ۱۴۰۰ را بدهید.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان