جستجوگر خبری شهرستان شفت

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه درخواست مدارس دوره دوم متوسطه در کارگروه سلامت منطقه، شهرستان و ناحیه مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: مدارسی که مجوز بازگشایی حضوری از کارگروه سلامت منطقه، ...

محمد رحمتی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان ماه اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تنها مدارس دوره دوم که درخواست آموزش حضوری توسط مدیر و شورای مدرسه به منطقه، شهرستان و ناحیه ارسال شده باشد، امکان بازگشایی حضوری دارند. 

وی با بیان اینکه درخواست مدارس دوره دوم متوسطه در کارگروه سلامت منطقه، شهرستان و ناحیه مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: مدارسی که مجوز بازگشایی حضوری از کارگروه سلامت منطقه، شهرستان و ناحیه را دریافت کرده اند می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های زیر ۱۵ نفر، کلاس های حضوری را آغاز کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه برخی از مدارس دوره دوم درخواست خود را اعلام کرده و کارگروه سلامت مجوز را صادر کرده اند، تصریح کرد: مدارس متوسطه دومی که هنوز در خواست آن ها به منطقه، شهرستان و ناحیه ارسال نشده، می توانند درخواست خود را ارسال، تا در کارگروه سلامت با توجه به مولفه های بهداشتی بررسی و در صورت صلاحیت، مجوز آموزش حضوری بگیرند. 

رحمتی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش گیلان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد، افزود: علاوه بر مدارس روستایی زیر ۳۰ نفر، تنها مدارس دوره دوم که مجوز کارگروه سلامت را اخذ کرده اند می توانند آموزش حضوری را در دستور کار قرار دهند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان