جستجوگر خبری شهرستان شفت

بیش از ۸۵ درصد خدمات تامین اجتماعی گیلان امسال به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان در استان ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بر اساس گزارش مرکز مدیریت آمار تامین اجتماعی، از ۷۱۰هزار درخواست خدمات بیمه شدگان، ۶۰۷هزار و ۶۰۰مورد، معادل ۸۵درصد این خدمات بدون مراجعه به شعبه و با استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ارائه شد.

علی حسین نژاد با اشاره به ارائه برخی خدمات تامین اجتماعی به صورت صددرصد غیرحضوری افزود: درخواست بیمه بیکاری، تکمیل سوابق، کفالت فرزندان دختر، استعلام وضعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران، پرداخت آنلاین حق بیمه، اخذ غیرحضوری اعتراض کارفرما، ابلاغ مفاصا حساب، درخواست پرونده ساختمانی و وصول حق بیمه، فقط به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان