جستجوگر خبری شهرستان شفت

فومن- فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: ارتش در تجهیز و نوسازی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن مشارکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ولی رحمانی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اشاره به پیگیری مسئولان شهرستان فومن برای رفع مشکلات و کمبودها، گفت: همکاری و هماهنگی سپاه ناحیه فومن در خصوص رفع این مشکلات نیز مثال زدنی است

نماینده تمام الاختیار ارتش در استان گیلان با بیان اینکه ارتش در شرایط بحرانی کشور همواره کمک رسان بوده است، گفت: بر اساس دستور فرمانده کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی در کنترل پیک پنجم کرونا مشارکت قابل توجه ای داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان شیوع بیماری کرونا ارتش توانست شش بیمارستان صحرایی احداث کند، افزود: در شهر رشت نیز هم در کنار بیمارستان پورسینا بخش ویژه تنفسی احداث و امیدواریم تا پایان هفته پیش رو به بهره برداری برسد.

سرهنگ رحمانی در خصوص کمک رسانی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن نیز گفت: تجهیزات درمانی به ویژه دستگاه اکسیژن ساز، مخزن اکسیژن ۵ تنی و ماسک به زودی وارد این بیمارستان خواهد شد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش تصریح کرد: بازسازی و تجهیز بیمارستان فومن با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که با تخصیص اعتبار ظرف یک ماه آینده تکمیل و بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه ۳ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز امکانات به اداره بهزیستی شهرستان فومن تخصیص یافته است، اظهار کرد: در بخش فرهنگی برای توسعه زیر ساخت ها بیش از ۴ میلیارد ریال به این شهرستان کمک شده است.

سرهنگ رحمانی با ساخت ۱۰ واحد مسکن محرومان با کمک سپاه در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: ۱۰ واحد جدید نیز امسال به بهره برداری خواهد رسید.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان