جستجوگر خبری شهرستان شفت

شفت- فرمانده انتظامی شفت گفت: از ابتدای سال جاری در این شهرستان ۴۱ سارق دستگیر و ۵۵ فقره پرونده سرقت نیز کشف شده است.

سرهنگ مجید تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، به تشریح اقدامات پلیس در شفت پرداخت و اظهار کرد: خط قرمز پلیس تأمین امنیت مردم است.

وی به جمع آوری ۴۵ معتاد متجاهر، دستگیری ۲۹ خرده فروش، توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر و معرفی آنها به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: ۷ کیلو و ۱۱ گرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف ۵ تن و ۵۳۶ کیلوگرم چوب قاچاق، ۱۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه فاقد مجوز برداشت و ۳۲۱ حلقه سی دی غیرمجاز خبر داد و گفت: همچنین طی ۲ ماهه گذشته ۵۵ فقره پرونده سرقت کشف و ۴۱ سارق دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ تقی زاده اضافه کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و ۸۲ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای تأمین، ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان شهرستان تصریح کرد: اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای ارتقای امنیت در جامعه است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان