جستجوگر خبری شهرستان شفت

۹ دستگاه خودروی نیسان و کامیونت حامل بیش از ۱۳ تن مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت در شهرستان های رودبار و چابکسر توقیف شدند.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۱۱ تن مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت در شهرستان رودبار خبر داد. 

او با اشاره به تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم گفت: کنترل محور های مواصلاتی استان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای بدون مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: مأموران یگان امداد رودبار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۸ دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در حال حرکت از مسیر شمال به جنوب، مشکوک شدند و برای بررسی آن ها را متوقف کردند.

به گفته سردار ملکی، ۶ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی بیش از ۱۱ تن در بازرسی از این خودروها کشف و ضبط شد.

او تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی، رانندگان خودرو های مورد نظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند.

کشف بیش از ۲ تن مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت در چابکسر 

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر نیز از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت در بخش چابکسر خبر داد. 

او افزود: مأموران ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیونت در حال تردد در محور خروجی استان مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر، در بازرسی از این خودرو، هزار و ۸۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی ۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم کشف شد.

او تصریح کرد: برابر هماهنگی قضایی، مرغ ها به منظور توزیع در بازار تحویل جهاد کشاورزی شد و راننده این خودرو با تشکیل پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت


نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان