جستجوگر خبری شهرستان شفت

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، روشنگری برای جوانی جمعیت را یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین برشمرد و گفت: تبیین نتایج و مزیت های جوانی جمعیت در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: برخی مسئولان ناخواسته یا خواسته با توطئه دشمن همراه می شوند.

وی با بیان اینکه قائده کنترل جمعیت از پایه اشتباه بود، افزود: طرح کنترل جمعیت در دهه های گذشته امروز کشور را با چالش روبرو کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه طرح کنترل جمعیت جنایت بزرگی بود، گفت: کنترل جمعیت در سه دهه گذشته به عنوان جنایت طرح ریزی، نهادینه و فرهنگ سازی شد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت غیرت دینی و ملی می خواهد، اضافه کرد: همه آحاد مردم در خصوص جوانی جمعیت باید پای کار باشند.

وی با اشاره به اهمیت قرارگاه جهادی جوانی جمعیت، افزود: نگاه اداری به قرارگاه جوانی جمعیت نتیجه نمی دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، روشنگری برای جوانی جمعیت را یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین برشمرد و بیان کرد: تبیین نتایج و مزیت های جوانی جمعیت در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فتنه دشمن در حوزه جمعیت، اضافه کرد: کنترل و توقف جمعیت در کشور فتنه دشمنان است که باید در قبال آن هوشیارانه عمل کرد.

وی با اشاره فتنه مرگبار سقط جنین در کشور، افزود: آمار ویران کننده و مرگبار سقط جنین در کشور نگران کننده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آرامش روحی و روانی وابسته اقتصاد نیست، گفت: گره زدن امنیت روحی و روانی به امنیت اقتصادی تفکر اشتباهی است.

وی با بیان اینکه عدم توان اقتصادی بهانه ای برای منع فرزند آوری شده است، افزود: فرهنگ اسراف و تجمل گرایی در جامعه نهادینه شده است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان