جستجوگر خبری شهرستان شفت

رییس صندوق تامین خسارت های بدنی کشور به دارندگان وسایل نقلیه برای خرید بیمه نامه معتبر شخص ثالث توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، رییس صندوق تامین خسارت های بدنی کشور در حاشیه دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، با اشاره به آغاز ماه های حرام، گفت: دارندگان وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت و ماشین های کشاورزی، برای خرید بیمه شخص ثالث مکلف هستند بنابراین باتوجه به اینکه ماه های حرام از فردا آغاز و مبلغ دیه دو برابر می شود، برای خرید بیمه نامه معتبر شخص ثالث اقدام کنند. 
مهدی قمصریان، بااشاره به ماموریت این صندوق در حمایت از افراد زیان دیده حوادث رانندگی و تامین خسارت وارده در زمانی که فرد مقصر، فاقد بیمه شخص ثالث باشد، افزود: صندوق تأمین خسارت های بدنی خسارت فرد زیان دیده را پرداخت کرده و مقصر حادثه رانندگی که بیمه نامه نداشته باشد، خسارت پرداختی ازسوی صندوق را به این صندوق بازپرداخت و جبران می کند.
وی در ادامه، با اشاره به اینکه صندوق تأمین خسارت های بدنی ۵ سال گذشته در گیلان، بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان خسارت زیان دیدگان حوادث رانندگی را پرداخت کرده است، گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از این رقم در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است. 
رییس صندوق تامین خسارت های بدنی کشور خاطرنشان کرد: بیش از ۴ هزار پرونده در این خصوص در گیلان تشکیل شده که بیش از ٣ هزار فقره آن به پرداخت خسارت منجر شد.
 مهدی قمصریان، افزود: از بین ۴ هزار پرونده متشکله در گیلان، حدود ۲ هزار مقصر برای برگرداندن مطالبات صندوق، شناسایی و معرفی شده اند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان