جستجوگر خبری شهرستان شفت

خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگان گیلانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت، خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.
تاکنون ۱۲نفر از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودرو خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند.
این تکذیب ها در پی آن اعلام شد که خبرنگاران صدا و سیما در ده روز گذشته تلاش کردند در تماس تلفنی یا پیامکی با تک تک نمایندگان مجلس از آن ها بپرسند که آیا در دوره نمایندگی از خودروسازان خارج از نوبت خودرو دریافت کرده اند و آیا اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را به صورت خارج از نوبت به خودروسازان معرفی کرده اند یا نه؟
این دو سوال را خبرنگاران در پی ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تحویل تعدادی دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت، از نمایندگان مجلس پرسیدند.

تعدادی از نمایندگان مجلس هم علیرغم پاسخ دادن به تماس خبرنگاران‏ حاضر به پاسخ دادن به سوالات آن ها نشدند.
فهرست اسامی ۱۲نماینده ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند، به این شرح است، به محض افزایش تعداد اسامی این فهرست، اسامی اضافه شده به انتهای لیست افزوده خواهد شد. اعلام نشدن اسامی بقیه نمایندگان به معنی دریافت خودروی شاسی بلند خارج از نوبت از سوی آنان نیست
محمدرضا احمدی (رشت و خمام)
خلیل بهروزی فر (فومن و شفت)
سید کاظم دلخوش (صومعه سرا)
احمد دنیامالی (بندرانزلی)
رسول فرخی میکال (لاهیجان و سیاهکل)
جبار کوچکی نژاد (رشت و خمام)
مهرداد گودرزوند چگینی (رودبار)
حسن محمدیاری (تالش، رضوانشهر و ماسال)
غلامرضا مرحبا (آستارا)
ابراهیم نجفی (آستانه اشرفیه)

محمد صفری ( رودسر و املش)

سید علی آقازاده (رشت و خمام )



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان