جستجوگر خبری شهرستان شفت

رشت- استاندار گیلان گفت: دولت سیزدهم عزمی راسخ در تحقق منویات مقام معظم رهبری و رضایتمندی مردم دارد و برای توسعه اقتصادی تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند، اظهار کرد: رضایتمندی مردم، با تحقق منویات رهبری و عزم جدی دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات جامعه بویژه در حوزه مهار تورم و رشد تولید میسر است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم همه توان و تلاش خود را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار بسته است، افزود: دولت برای توسعه اقتصادی و نیز توجه به همه امور جامعه در مسیر رضایتمندی مردم در تلاش است و عزمی راسخ دارد.

عباسی تاکید کرد: احیا و فعال سازی ۱۷۲ واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل، توجه به بخش خصوصی، جذب سرمایه گذاری خارجی، ارتقای جایگاه تولید مرغ در کشور، افزایش تولید برنج و دیگر محصولات راهبردی کشاورزی و فراهم سازی زیرساخت ها از جمله مباحثی در گیلان است که در سال جدید با جدیت بیشتر دنبال می شود.

وی ضمن قدردانی از پشتیبانی های ارزشمند نماینده ولی فقیه در گیلان برای تحقق برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم، تصریح کرد: همراهی و هم افزایی همه مسئولان از جمله ائمه جمعه و فرمانداران در پیشبرد امور در نقاط مختلف استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به عملکردها و دستاوردها در حوزه های مختلف و برنامه های در دست اجرا دولت در استان، ادامه داد: همه مدیران دولت سیزدهم به تعهدات خود پایبند هستند و با جان و دل بر اساس معیارها و شاخص های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خود را خادم مردم می دانند.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های فراوان گیلان در زمینه های گوناگون از جمله مواهب خدادادی، حفظ طبیعت، توسعه اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و… و نیز حضور مسافران و جمعیت شناور استان در ایام سال باید با کار بیشتر و هدفمند، رضایتمندی مردم را مطلوب تر از گذشته محقق کرد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان