جستجوگر خبری شهرستان شفت

آستارا- مدیرعامل هلال احمر گیلان از خدمات رسانی ۵۱ پایگاه و پست امداد و نجات همزمان با آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو طرح نوروزی امداد و نجات و جوانان جمعیت هلال احمر (از ۲۴ اسفند الی ۱۵ فروردین) در استان گیلان اجرا شده و در همین راستا در ۵۱ پایگاه و پست امداد و نجات و پست راهنمایی نوروزی یا پست سلامتی جوانان فعالیت داریم.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به بازدید از پایگاه جاده ای شهرستان آستارا افزود: در این شهرستان نیز امداد و نجات و نوروزی جوانان به مردم شریف مسافرین عزیز به صورت آماده باش بوده و در حال ارائه خدمات رسانی هستند.

وی از افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی پایگاه ها و پست های امداد و نجات هلال احمر نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: همزمان در ۱۷ شعبه جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز همکاران مشغول انجام وظیفه بوده و روزانه بیش از ۶۰۰ نفر از امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر در حال خدمت رسانی هستند.

غلامی به شرایط ترافیکی و جوی در گیلان اشاره کرد و گفت: دیروز و امروز هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان صادر شده که در این راستا جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: شامگاه سه شنبه و امروز در ارتفاعات بارش برف داشته و مسافرانی نیز در نقاطی چون اسالم به خلخال، آغوزی و دیلمان به سیاهکل و املش خودروهایشان ایمنی کافی و زنجیر چرخ نداشته دچار مشکلاتی شدند که همکاران جمعیت هلال احمر و راهداری مشغول امدادرسانی به این عزیزان بودند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان ضمن توصیه به هموطنان مبنی بر رعایت مسائل ایمنی گفت: از مردم و مسافران گرامی می خواهیم تا در در مسیل ها و مسیر رودخانه قرار نگیرند و همین طور در بحث مناطق کوهستانی اگر ضرورتی ندارد از سفر خودداری کنند و در صورت لزوم هم امکاناتی مانند غذای کم حجم و پر کالری به اضافه لوازم گرم و سوخت کافی برای خودرو و زنجیر چرخ به همراه داشته تا سفری ایمن و بی خطری داشته باشند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان