جستجوگر خبری شهرستان شفت

در هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان، ۷ نفر از مدیران روابط عمومی ها به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان گفت: با فراخوان روابط عمومی استانداری برای برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گیلان، ۲۲ نفر از مدیران روابط عمومی ها آمادگی خود را برای نامزدی در انتخابات اعلام کردند.

آقای محمد بینا با اشاره به برگزاری انتخابات امروز در استانداری، افزود: در این انتخابات از ۱۲۱ برگه رأی اخذ شده که از این تعداد یک رأی باطله و ۲ رأی سفید بود، آقایان رضا محبی از صدا و سیمای مرکز گیلان با ۶۳ رأی، مهدی لطیفی از دیوان محاسبات با ۵۶ رأی، محمد هادی سیفی از فرمانداری رشت با ۴۷ رأی، شاهین جهانگیربلورچیان از شهرداری لاهیجان با ۴۶ رأی، الیاس قربانی پور از شهرداری فومن با ۳۹ رأی، یوسف میره جینی از اداره کل هواشناسی گیلان با ۳۸ رای و امید حسین پور از بنادر و دریانوردی با ۳۷ رأی به مدت ۲ سال به عنوان اعضای جدید هیات رییسه شورای روابط عمومی های گیلان انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین آقایان سعید علیپور از ورزش و جوانان با ۳۶ رأی و مرتضی عالم از فرمانداری لاهیجان با ۳۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان گفت: احکام اعضای جدید هیات رییسه توسط استاندار گیلان به عنوان رییس شورای روابط عمومی های استان صادر و ابلاغ خواهد شد.

آقای محمد بینا افزود: شورای روابط عمومی به عنوان بازوی قوی استانداری برای تحول در فعالیت روابط عمومی های استان، ارتقای دانش مدیران و انعکاس خدمات دولت نقش مهمی در دوره جدید ایفا خواهد کرد.

اعضای هیات رییسه این شورا ۹ نفر هستند که دو عضو آن شامل استاندار (در غیاب وی، معاون سیاسی استانداری) به عنوان رییس شورا و مدیر روابط عمومی استانداری به عنوان دبیر شورا ثابت بوده و هفت نفر باقیمانده با رای مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می شوند.

در این نشست همچنین دکتر محمدپور از اساتید اطلاع رسانی در خصوص اهمیت و جایگاه روابط عمومی و رسانه و نیز نامزد های هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان