جستجوگر خبری شهرستان شفت

فومن- فرماندار فومن به احیای صنعت ابریشم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با کمک منابع محلی بیش از ۹۰ هکتار اراضی بلااستفاده فومن برای ایجاد توتستان ها احیا و به بهره برداری می رسد.

موسی فکور در گفتگو با خبرنگار مهر به اقدامات مثبت دولت در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: با مدیریت دولت انقلابی شاهد این بودیم که چگونه با تزریق به موقع واکسن و ایجاد شرایط لازم برای درمان این بیماری در کشور کرونا کنترل شد.

فرماندار فومن تاکید کرد: در بخش اقتصادی با پیوستن دولت سیزدهم به سازمان پیمان شانگهای اتفاقات خوبی در حال رغم خوردن است.

فکور با بیان اینکه مدیریت جهادی در سطح استان گیلان سبب ایجاد تحول شده است، اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه جهادی در سطح استان، عملکرد مدیران گیلان در حوزه مدیریت آبی بخش کشاورزی قابل قبول بوده است.

وی به افزایش میزان تولید برنج ایرانی اشاره کرد و گفت: با همدلی و همراهی مدیران جهادی شاهد پیشرفت همه جانبه در سطح شهرستان فومن خواهیم بود.

فرماندار فومن با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه پسماند و تفکیک زباله از مبدا مشکلات این بخش در استان و شهرستان حل خواهد شد، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته آسفالت راه روستایی سه برابر سال گذشته در دستور کار قرار گرفته که بخشی انجام و مابقی تا پایان سال به سرانجام می رسد.

نصب ۳۲ دستگاه ترانس برق در سطح شهرستان فومن

فرماندار فومن از نصب ۳۲ ترانس برق در سطح شهرستان در طول سال جاری خبر داد و تصریح کرد: ۵۰ کیلومتر کابل خودنگهدار نیز در این شهرستان نصب شده است.

وی با اشاره به وضعیت تنش آبی در ۳۵ روستای شهرستان فومن و اجرای ۷ پروژه بزرگ آبرسانی گفت: یکی از این پروژه ها واقع در روستای گوشلوندان است که سبب رفع مشکل کم آبی در ۱۹ روستا خواهد شد.

فکور از اجرای قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) درخصوص ساخت تصفیه خانه فومن - شفت با اعتبار ۲۸۷ میلیاردی خبر داد و گفت: با این اقدامات بی انصافی است بگوییم دولت کار آمدی لازم را نداشته است و با تلاش بسیار در حال خدمات رسانی به مردم است.

فرماندار فومن در خصوص ساماندهی پل های تخریب شده این شهرستان درسال ۹۷ گفت: پل روستای سید آباد در مراحل پایانی کار قرار دارد و عملیات پل کلفت نیز با سرعت خوبی در حال انجام است و قرارداد پل های قلعه رودخان و خسروآباد نیز با پیمانکار بسته شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در ثبت جهانی ماسوله همه دستگاه های ذی ربط پای کار آمده و با پیگیری استاندارگیلان موانع موجود رفع شده است، افزود: بازید کارشناسان بسیار رضایت بخش بوده و در تیر ماه سال آتی امیدواریم تلاش ها، با تصویب در یونسکو به ثمر برسد.

صنعت ابریشم در فومن احیا می شود

فکور با اشاره به تلاش های جدی در خصوص احیا و بازسازی صنعت ابریشم در شهرستان فومن گفت: پیرو بازدید استاندار گیلان، تصمیم گرفته شد با کمک منابع محلی بیش از ۹۰ هتکار اراضی بلااستفاده در این خصوص احیا شود و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فومن و مطالبه گری برای ساماندهی پروژه های ورزشی در این شهرستان گفت: ورزشگاه آزادی بازسازی و سکوهای آن نیز ترمیم شدند و سالن ورزشی انقلاب نیز بازسازی شده است.

فرماندار فومن در خصوص پروژه های در حال اجرای چمن مصنوعی و زمین فوتبال توسط اداره آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مسئولین عملکرد خود را اطلاع رسانی و جهت پاسخگویی به مردم در تریبون نماز جمعه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در خصوص اراضی ملی و مناطق چهارگانه حفاظت شده تلاش کردیم طبق قانون عمل شود، افزود: در اراضی ملی که دارای طرح هادی و زمین ها دارای کاربری مسکونی هستند تلاش می کنیم حقوق مردم پایمال نشوند و طبق ماده ۴ واگذاری زمین ها عادلانه صورت بگیرد.

فسادستیزی و خدمات رسانی به مردم اولویت دولت سیزدهم

فکور با تاکید بر اینکه مدیران طبق بخشنامه های دریافتی تسهیلات مربوط به بخش اشتغال زایی را به درستی اجرا نمایند، افزود: مدیران با حضور میدانی در سطح روستاها به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

فرماندار فومن با تشکر از حمایت ها و مساعدت های استاندار گیلان و نماینده مردم شهرستان فومن، در حوزه های مختلف به ویژه ثبت جهانی ماسوله و اقدامات عمرانی در شهرستان، اظهار کرد: با همدلی و تعامل موجود میان مدیران استانی و شهرستانی، چشم انداز روشنی برای شهرستان فومن ترسیم شده است.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم فسادستیزی و خدمات رسانی به مردم را اولویت الگوی مدیریتی خود قرار داده است، ادامه داد: مسئولان با پشتکار شبانه روزی وخدمات رسانی صادقانه در تلاش هستند تا گره مشکلات و دغدغه های مردم باز شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان