جستجوگر خبری شهرستان شفت

شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه مجتمع آبرسانی بداب مشکل آب ۵۴ روستای شفت را رفع می کند، گفت: براساس پیش بینی ها برای راه اندازی مجتمع آبرسانی بداب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهدی نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت پروژه ای عمرانی در شفت، اظهار کرد: پروژه چهار بانده محور ملاسرا به شفت که از سال ۹۳ آغاز شده تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه چهاربانده محور ملاسرا به شفت هزینه شده است، افزود: برای تکمیل این پروژه که با ۲۵ درصد پیشرفت از دولت گذشته به ما ارث رسیده، بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار شفت از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پل بداب این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: پروژه پل بداب شفت که از سال ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز شده تاکنون ۲۲ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و بر اساس پیش بینی ها برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

نقدی از اجرای پروژه آب رسانی به ۵۴ روستای شفت خبر داد و بیان کرد: احداث مجتمع آبرسانی بداب یکی از پروژه های مهم شهرستان شفت است که با راه اندازی این مجموعه بخشی از مشکلات آب شرب منطقه حل می شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه آبرسانی بداب شفت، افزود: پروژه آبرسانی بداب که از سال ۹۷ اجرای آن آغاز شده تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه مجتمع آبرسانی بداب مشکل آب ۵۴ روستای شفت را رفع می کند، گفت: بر اساس پیش بینی ها فقط برای راه اندازی مجتمع آبرسانی بداب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نقدی با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای پروژه های بر زمین مانده، بیان کرد: برای احداث شبکه و انتقال آب مجتمع آبرسانی بداب به روستاهای مد نظر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان