جستجوگر خبری شهرستان شفت

به گزارش ۸دی، ماجرا از این قرار است که خانواده ای خیّر در یکی از روستاهای شفت یک دستگاه آمبولانس را برای خدمت رسانی به مردم منطقه خریداری کرده و آن را وقف مردم محل می کند تا در روزهای سخت به یاری مردم منطقه ...

به گزارش ۸دی، ماجرا از این قرار است که خانواده ای خیّر در یکی از روستاهای شفت یک دستگاه آمبولانس را برای خدمت رسانی به مردم منطقه خریداری کرده و آن را وقف مردم محل می کند تا در روزهای سخت به یاری مردم منطقه بیاید و بیماران را به مراکز درمانی انتقال دهد کاری که باعث سلامتی و نجات جان بسیاری از مردم که در روستاهای شهرستان شفت ساکن هستند شده اما ماجرا از آنجا شروع شد که آمبولانس مذکور که نو نیز بوده هم اکنون از منطقه خارج شده و به گفته عضو شورای روستای شالما شفت با گذشت بیش از ۴۰روز هنوز به منطقه ای که خیّر مورد نظر آن را جهت خدمت رسانی وقف کرده بود، بازنگشته است.

“احمد پاکدل” عضو شورای اسلامی روستای شالمای شهرستان شفت در رابطه با این موضوع در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه بیش از ۴۰ روز است آمبولانس مرکز بهداشت این روستا از محل خارج شده است، اظهار کرد: پیگیری هایی در این رابطه انجام داده ایم اما هنوز کسی از سرنوشت این آمبولانس اطلاعی به ما و مردم محل نداده است.

وی با بیان اینکه این دستگاه آمبولانس از طرف خانواده شهیدان عسلی و جناب اقای حاج یحیی عسلی وقف مرکز بهداشت شالما شده بود تا به بیماران این روستا و سایر روستاهای اطراف خدمات ارائه دهد، افزود: خارج کردن این آمبولانس بدون هماهنگی واقف محترم، شورا و اهالی محل صورت گرفته که شرعا و عرفا صحیح نیست.

عضو شورای اسلامی روستای شالما شفت با بیان اینکه به جای آن آمبولانس نو و وقفی یک ماشین فرسوده که قابلیت چندانی ندارد به ما داده اند، افزود: اینگونه رفتار، زیبنده مدیران در هر جایگاهی که باشند، نیست و جفا کردن در حق مردم زحمت کش منطقه است.

وی تصریح کرد: همواره مدیران و مسئولان ارشد کشور، از رهبر معظم انقلاب تا ریاست محترم جمهور، مردم را به ماندن به روستا ها تشویق کرده اند این در حالی است که رفتار مدیران در سطوح میانی با مردم روستا خلاف توصیه های مسئولان کشوری است. چرا باید مردم روستای شالما، سالک معلم، سفید مزگی، لپوندان، علیسرا و توسه و … را از داشتن امکاناتی که نه دولتی بلکه وقفی هست محروم کرد.

پاکدل با بیان اینکه این مطلب را به فرماندار شهرستان شفت انتقال داده ایم و ایشان گفتند که بی اطلاع هستند اما اگر چنین شده یقینا این یک تخلف اداری می تواند باشد، افزود: مردم از شورای اسلامی انتظار پیگیری دارند و ما در جواب این انتظار، جز شرمندگی چیزی برای گفتن نداریم.

عضو شورای اسلامی روستای شالما در پایان تأکید کرد: خواسته مردم این است که حتما و به قید فوریت آمبولانس متعلق به روستا به محل عودت داده شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شفت

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان