جستجوگر خبری شهرستان شفت

بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان از دیشب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : با تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در گیلان ، در حال حاضر در بیشتر مناطق کوهستانی گیلان برف می بارد.

یوسف نیرویی شهردار ماسوله گفت : بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در ماسوله آغاز شده و ارتفاع آن در ارتفاعات شاه معلم ، خلیل دشت ، دهرا ، للندیز ، کوله بار ، دولیچال و کهنه ماسوله به ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر و در سطح شهر ماسوله به حدود ۲ سانتی متر رسیده است.

مختار رضایی فرماندار املش هم گفت : در خصیل دشت این شهرستان ۲۵ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.

مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: در کلیشم رودبار ۴ سانتی متر و دیلمان سیاهکل هم ۱۰ سانتی متر برف بر روی زمین نشسته است.

محمد دادرس با اشاره به تداوم بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی گیلان تا پایان همین هفته ، افزود: از سه شنبه از میزان بارش ها کاسته می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش باران در شبانه روز گذشته از خمام به میزان ۶۵ میلی متر و کمترین باران ۲ میلیمتر از منجیل گزارش شده است، اضافه کرد: در همین مدت در رشت مرکز گیلان هم ۶۴ میلیمتر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر با ارتفاع موج یک تا ۲ متر و ۲۰ سانتی متر امروز تا عصر فردا برای فعالیت های دریانوردی و صید نامناسب است.

دمای کنونی رشت ، مرکز گیلان ، ۸ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۸ درصد است.

میزان بارش باران در شهرستان های مختلف گیلان در شبانه روز گذشته به این شرح است:

 

 

var player = videojs('player_993975_8864537',{ techOrder: [ "html5" , "flash"],poster:'',width:400,height:300}); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/8864537',{},function (data) {}); })); کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان