جستجوگر خبری شهرستان شفت

مدیر کل دیوان محاسبات گیلان از آمادگی دیوان محاسبات برای کمک به گسترش و توسعه تولید برگ سبز چای در کشور خبر داد و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت، کمک به ایجاد اشتغال باید به سرلوحه ...

امیر نبی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه بازدیدهای دوره ای و مستمر از دستگاه های اجرایی یکی از برنامه های دیوان محاسبات در کشور است، اظهار کرد: بر اساس سیاست ها و اهداف نظارتی دیوان محاسبات، از دستگاه های اجرایی بازدید مستمر و دوره ای انجام شده و اینبار نوبت به سازمان چای رسیده است.

وی چای را دومین محصول کشاورزی استراتژیک مهم در گیلان دانست و گفت: در استان های شمالی ۲۲ هزار هکتار باغ چای و ۵۰ هزار خانوار مشغول تولید چای هستند که این امر نشان دهنده استراتژیک بودن چای در استان های گیلان و مازندران است.

مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با تاکید بر لزوم توجه به احصاء مشکلات واحدهای تولید و فرآورده های چای در استان گیلان بیان کرد: هدف از بازدید واحدهای تولید چای در استان گیلان شناسایی مشکلات و تلاش برای حل معضلات با برپایی جلسات متعدد است.

نبی زاده از آمادگی دیوان محاسبات برای کمک به گسترش و توسعه تولید برگ سبز چای در کشور خبر داد و افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت، کمک به ایجاد اشتغال باید به سرلوحه امور در بین مسوولان قرار گیرد.

پایان پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان