جستجوگر خبری شهرستان شفت

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان: هفته کودک باید نقطه آغازی برای ارایه راهکار های مناسب برای توانمندسازی نسلی پویا باشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، سیدجلیل میرعظیمی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای آگاهی های نسل کودک و نوجوان از رسالت های دست اندرکاران این عرصه به شمارمی رود گفت: ویژه برنامه های روزجهانی و هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در گیلان برگزار می شود.
وی افزود: این برنامه ها از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ برگزارمی شود.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به عناوین مهم ترین فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اشاره کرد و امداد فرهنگی در روستا ها و مناطق کم برخوردار، عضویت رایگان کودکان در مراکز فرهنگی هنری، دیدار با کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و نمایش فیلم در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.
سیدجلیل میرعظیمی افزود: دیدار کودکان برگزیده با مسئولان، برگزاری مرحله استانی بیست وچهارمین جشنواره قصه گویی، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم و سلامت و عیادت از کودکان بستری در مراکز درمانی، دیگر برنامه های کانون با همراهی دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد استان را هم از دیگر برنامه های این هفته است.
وی همچنین از برگزاری کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی، معرفی شاعران و نویسندگان در قالب برنامه ادبی «دوپنجره»، برپایی نشست های تخصصی با موضوع محوری خانواده و فرزندپروری خبرداد و معرفی کودکان و نوجوانان موفق در برنامه های مختلف صدا و سیما را از دیگر برنامه ها این هفته اعلام کرد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان