جستجوگر خبری شهرستان شفت

علیرغم گذشت بیش از یک سال از آغاز رسمی فعالیت دولت سیزدهم، فرمانداری شفت– یکی از 31 شهرستان محروم کشور، همچنان با سرپرست و بدون حضور فرماندار فعالیت می کند این در حالی است که مردم فرمانداری ماندگار را ...

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حمیدرضا دنیادیده: اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور حکمی در ۲۶ خردادماه سال جاری، مهدی نقدی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شفت منصوب کرد. 

نماینده عالی دولت در گیلان حدود چهار ماه پیش از انتصاب نقدی به عنوان سکان دار فرمانداری شفت، ابراهیم طاهری مطلق را اسفندماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب و معرفی کرده بود. 

توالی انتصاب سرپرست برای فرمانداری شهرستان شفت که جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار و شناسنامه دار کشور برشمرده می شود به شدت از سوی نخبگان و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان شفت موردنقد قرار گرفته بود. 

شفتی ها با اشاره به وجود نخبگان متعدد و ازقضا هماهنگ بامشی دولت، بلافاصله پس از معرفی دومین سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در گفت وگو با خبرنگار فارس به شدت از تصمیمات عجولانه و غیرمنصفانه دولت اعتراض کرده و خواستار ثبات مدیریتی در این شهرستان شدند. 

اکنون که حدود چهار ماه نیز از انتصاب آخرین سرپرست فرمانداری شفت می گذرد همچنان خبری در خصوص انتصاب فرماندار برای شهرستان کم برخوردار و توسعه نیافته شفت نیست و مردم شفت در محافل سیاسی و اجتماعی از بی ثباتی مدیریتی در عالی ترین رده اجرایی شهرستان گله مندند.

شهرستانی که زخمی کهنه و البته خجالت آوری به نام توسعه نیافته و محروم را سال ها به دوش می کشد و در دوره کنونی انتظار توسعه و پیشرفت همه جانبه را انتظار داشت، اکنون در داشتن شخصی به عنوان فرماندار و نه سرپرست فرماندار در عالی ترین مقام اجرایی نیز محروم مانده! عدم معرفی فرماندار در تعیین و معرفی مدیری با ثبات حداقلی در شهرستان شفت علاوه بر تشدید نگرانی های مردم نجیب و کم توقع، اکنون به نوعی سستی دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستانی در هماهنگی با سرپرست فرماندار را نیز به دنبال داشته و انتظارست استانداری گیلان به این نابسامانی در شفت سریعاً خاتمه دهد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان