جستجوگر خبری شهرستان شفت

رشت- معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اضافه شدن بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت جدید بیمارستانی به بیمارستان های کشور خبر داد و گفت: بخش دولتی و خصوصی باید در کنارهم رشد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات مرکز درمانی الزهرا رشت با اشاره به فداکاری کادر بهداشت و درمان استان در ایام کرونا اظهار کرد: گیلان جز استان های با درگیری بالا بود لذا از فداکاری و از خودگذشتگی همه کادر بهداشت و درمان استان سپاسگزاری می کنم.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دو اولویت دارد، افزود: نخستین اولویت توسعه بخش دولتی است و این بخش باید تقویت شده و تجهیزات به استان وارد شود تا بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی استان تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت در بخش دولتی کشور ساخته و تجهیز شده است، ادامه داد: از نظر وزارت بهداشت، بخش دولتی و خصوصی هر دو باید رشد کنند اما در گیلان اولویت با بخش دولتی است.

کریمی دومین اولویت استان گیلان را سالمندی و جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: همه افراد مرتبط با این حوزه باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند تا به سمت جوان تر شدن استان پیش رویم.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان