جستجوگر خبری شهرستان شفت

شفت- مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به واسطه وضعیت نامناسب آبرسانی دومین استان محروم کشور از این نظر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار علیپور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب یک شرکت غیر دولتی است و در تلاش است بتواند خدمات قابل قبولی در اختیار شهروندان قرار دهد، گفت: استان گیلان از وضعیت آبرسانی مناسبی برخوردار نیست و دومین استان محروم کشور در این حوزه است.

علیپور با تاکید بر اینکه در حوزه تخصیص اعتبار نیز استان گیلان وضعیت مناسبی ندارد، افزود: در شهرستان شفت ۶۶ روستا تحت پوشش خدمات دهی قرار گرفته اند و تنها ۲۵ روستا در این شهرستان باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تخصیص اعتبار، شهرستان شفت جز شهرهای محروم قرار نگرفته است، گفت: به بازسازی و تقویت زیرساخت های آبرسانی شفت در طول سال های گذشته بی توجهی شده است.

علیپور در خصوص حل مشکلات آبرسانی رسانی این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اخذ شده که بخشی از این اعتبارات در شفت مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دسترسی به آب شرب شهری شفت بیش از ۹۹ درصد است که در تلاش هستیم با جذب اعتبارات ملی و استانی مشکلات این بخش را حل کنیم و اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ می توانیم با الحاق شهرستان شفت به قرارگاه خاتم از منابع موجود استفاده کنیم.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان