جستجوگر خبری شهرستان شفت

به گزارش ۸دی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شفت در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور صیانت از محیط زیست و حفظ سلامت ساکنین و زائران منطقه گردشگری – زیارتی امامزاده اسحاق (ع) شهرستان شفت، پروژه احداث شبکه ...

به گزارش ۸دی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شفت در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور صیانت از محیط زیست و حفظ سلامت ساکنین و زائران منطقه گردشگری – زیارتی امامزاده اسحاق (ع) شهرستان شفت، پروژه احداث شبکه جمع آوری فاضلاب این منطقه به طول ۱۳۲ متر با استفاده از لوله های پلی اتیلن و کاروگیت ۲۰۰ میلی متری اجرا می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزود: هزینه اجرای این پروژه با مشارکت خیرین منطقه تامین شده است. این روستا دارای ۵۰ مشترک است که به علت ورود گردشگر در فصل تابستان جمعیت آن چندین برابر می شود.

علی دادرس با تاکید بر لزوم احداث تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در روستای امامزاده اسحاق (ع) گفت: برای تکمیل تاسیسات فاضلاب این روستا به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می رود از منابع ملی و استانی تامین شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شفت

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان