جستجوگر خبری شهرستان شفت

به گفته دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی راه های روستای گیلان ایمن نیست و فرسودگی آسفالت بین روستایی در استان بسیار زیاد است و آسیب های جانی و مالی بر مردم و اموال آن ها وارد می شود که لازم است ...

خلیل بهروزی فر دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت در تذکری به آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه های حیاتی کشور است و نباید با گذشت زمان قابل توجه همچنان بدون وزیر اداره شود.

وی با طرح این سؤال که چرا دولت نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون تصمیم جدی نگرفته، افزود: این وزارت خانه با دوسوم جمعیت کشور سروکار دارد اما اکنون تحرکی از آن دیده نمی شود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف سریع سرنوشت وزارتخانه تعاون تأکید کرد و افزود: انتظار داریم سریعاً رئیس جمهور شخصی را به مجلس جهت معرفی برای تصدی وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضعیت معیشتی بازنشستگان تأمین اجتماعی واکنش نشان داد و گفت: چرا دولت در ارتباط با مصوبه شورای کار، سازمان تأمین اجتماعی و هیئت امنا در خصوص بازنشستگان اقدام نمی کند؟

به گفته بهروزی فر قشر بزرگی از بازنشستگان تأمین اجتماعی به سبب وضعیت معیشتی بسیار نامطلوبی دارند خواهان تعیین تکلیف وضعیت معیشتی خود هستند و باید دولت نسبت به این مسئله اقدام عملی را در پیش بگیرد.

 وی همچنین تذکری به قاسمی، وزیر راه و شهرسازی داد و بیان کرد: راه های روستای گیلان ایمن نیست و فرسودگی آسفالت بین روستایی در استان بسیار زیاد است و آسیب های جانی و مالی بر مردم و اموال آن ها وارد می شود که لازم است دولت فوراً اقدامی در این جهت بیندیشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان