جستجوگر خبری شهرستان شفت

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان مشکلات بخش کشاورزی را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به کمبود ذخایر آبی بر رسیدگی به مشکلات کشاورزان تأکید کرد.

امام جمعه رشت از مسئولان مربوطه خواست با حضور در مزارع کشاورزی به مسائل و مشکلات کشاورزان از جمله مسائل بیمه‌ای آنان بیشتر توجه کنند.

وی در ادامه به هجمه رسانه‌ای قدرت‌های جهان علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان داخلی و سلطنت طلبان همواره به دنبال شکست ایران بوده اند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: به کوری چشم دشمنان ، فرهنگ انقلابی جمهوری اسلامی ایران از آسیا تا آمریکای لاتین را فتح کرده و به الگویی برای ملت‌ها را تبدیل شده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران تا رسیدن به قله‌ها هنوز فاصله دارد گفت: با وجود مشکلاتی که در کشور داریم مشکلات بسیاری از کشور‌های اروپایی که مدعی هستند چندین برابر است.

امام جمعه رشت اضافه کرد: امپراتوری رسانه‌ای به دنبال پررنگ جلوه دادن مشکلات ایران و نپرداختن به مشکلات کشور‌های اروپایی و آمریکاست در حالی که بسیاری از کشور‌های بزرگ صنعتی دنیا دچار مشکلات فراوانی هستند.

وی همچنین با اشاره به پیام ارسالی رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام گفت: رهبر انقلاب در این پیام به توطئه دشمنان برای اسلام و معنویت اسلامی اشاره کردند که مقابله با این توطئه ضروری است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان