جستجوگر خبری شهرستان شفت

در مراسمی استاندار گیلان، از مرتضی رضاصفت چوکامی دارنده مدال طلای تیمی و نقره انفرادی رشته تکواندو، کامران رضائی نژاد دارنده مدال برنز رشته کاراته و ایمان محبی عضو موفق تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در ...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز در دیدار و تجلیل از ورزشکاران موفق گیلانی حاضر در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان در کشور بزریل، با ابراز خرسندی از این دیدار و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای این جوانان گفت:  برخی از افراد جامعه با وجود محرومیت از نعمات خدادادی، توانسته اند با عزم و اراده‌ای راسخ و  بویژه زحماتی که والدین این‌ها در شرایط زندگی روستایی متحمل شده اند، مایه افتخار برای گیلان و ایران اسلامی باشند.
وی افزود: این محرومیت ها، محدودیت نیست و خداوند بزرگ استعداد‌هایی در وجود فرزندان عزیزمان نهاده که بایستی با کمک همگان شکوفا شود.
استاندار با تاکید بر اینکه نبایستی از استعداد‌های فرزندان سرزمین مان غفلت کنیم گفت: پیام قهرمانی و درخشش ورزشکاران افتخارآفرین کشور و استان مستعد گیلان در جهان، نشان‌دهنده اراده قوی و عزم راسخ، تحقق کار‌های به ظاهر نشدنی و انتقال پیام ایستادگی و امید و نشاط به جامعه و جوانان این مرز و بوم است.
دکتر عباسی تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران در همه زمینه‌های ورزشی، هنری و فرهنگی و دیگر بخش ها، مکلفند متناسب با استعداد، ذهن، توان و نبوغ فرزندان مستعد ایران اسلامی را شناسایی و حمایت کنند و با ایجاد انگیزه، حمایت و پشتیبانی مسیر رشد این عزیزان را به شایستگی هموار سازند.
وی بر استمرار حمایت‌های همه جانبه از افراد مستعد و نخبه استان تاکید و خاطرنشان کرد:  قطعا حمایت دولت؛ انگیزه تشکیل خانواده، کار و فعالیت‌ها و حضور شایسته و ارزشمند در میادین ملی، بین المللی و جهانی را برای این افراد بیشتر می‌کند و این حمایت‌ها مستمر خواهد بود.

استاندار با بیان اینکه این افراد با امید و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) به موفقیت دست یافته اند، افزود: در دولت سیزدهم نخبگان جامعه نگران موانع در مسیر پیشرفت و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی نباشند.

در این دیدار صمیمانه که مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و جمعی از متولیان ورزش ناشنوایان استان هم حضور داشتند، هریک از ورزشکاران نظرهای خود را بیان کردند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان