جستجوگر خبری شهرستان شفت

رضوانشهر- استاندار گیلان با بیان اینکه کوتاهی در امر تولید پذیرفته نیست، گفت: ۱۴۹ واحد صنعتی و معدنی و ۱۰۰ واحد کشاورزی و گردشگری نیمه فعال در گیلان فعال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه یک واحد صنعتی در رضوانشهر، اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای مانع زدایی مسیر تولید و اشتغال گام های مؤثری برداشته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تأمین اشتعال و مسکن مهم ترین رویکرد دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان هم پیگیری می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در مسیر تولید هیچ بن بستی وجود ندارد، گفت: هموار کردن مسیر تولید و اشتغال از وظایف اصلی مسئولان است و کوتاهی در این بخش قابل پذیرش نیست.

عباسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما هویت، عزت، اقتدار و خودباوری داد، اضافه کرد: قبل از انقلاب هیچ اعتقادی به توانمندی داخلی وجود نداشت و مدام مورد تحقیر قرار می گرفتیم.

وی ادامه داد: روحیه خودباوری، خوداتکایی و بهره گیری از توانمندی های داخلی در رژیم پهلوی مرده بود.

استاندار گیلان با اشاره به اجرای پروژه سد شفارود، بیان کرد: با بهره برداری از سد شفارود بخش اعظمی از مشکلات آب منطقه مرتفع می شود.

بازگرداندن اراضی مردم با اجرای ماده ۴

عباسی با تاکید بر اجرای ماده ۴ و حل مسئله منابع طبیعی در رضوانشهر، اضافه کرد: با اجرای ماده ۴، اراضی مردم به آنها بازگردانده شود.

وی از اختصاص ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت برق رسانی استان خبر داد و افزود: تلاش می کنیم تا با تقویت زیرساخت ها مشکل نوسانات برق را در نقاط مختلف گیلان حل کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات تحولی دولت سیزدهم در واکسیناسیون و مقابله با کرونا، بیان کرد: مردم در دولت گذشته برای تزریق واکسن به کشورهای خارجی مراجعه می کردند و شرایط واکسیناسیون فراهم نبود.

عباسی با اشاره به راه اندازی زودهنگام راه آهن رشت به آستارا، اضافه کرد: گیلان دروازه تجارت ملی و بین المللی به کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر تبدیل می شود.

وی با تاکید بر بازگشایی و فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه فعال در استان گیلان، افزود: ۱۴۹ واحد صنعتی و معدنی و ۱۰۰ واحد کشاورزی و گردشگری نیمه فعال در گیلان فعال شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه وحدت اهل سنت و تشییع در رضوانشهر ستودنی است، گفت: دشمن با توهین به مقدسات، قرآن و ولایت فقیه، وحدت اسلامی را هدف قرار داده است.

گفتنی است؛ واحد صنعتی پونل رضوانشهر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال ۵۲ نفر مستقیم و ۲۰۰ نفر غیر مستقیم به بهره برداری رسید.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان