جستجوگر خبری شهرستان شفت

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به محورهای برنامه توسعه هفتم که توسط رهبری مشخص شده است، گفت: انتظار و خواسته اصلی مردم از دولت ایجاد ثبات در بازار و قیمت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به حمایت انگلیسی ها از حکومت پهلوی پدر و پسر اظهار کرد: انگلیسی ها از زمان های گذشته جنایات زیادی را در دنیا به ویژه ایران مرتکب شدند اما امروز دیگر قدرت و نفوذ سابق را ندارند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: کسانی که امروز از حکومت ولی فقیه در جمهوری اسلامی ایراد می گیرند همان هایی هستند که در برابر جنایات سلطنت انگلستان در کشورهای مختلف سکوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه انگلیسی ها عامل اصلی ‏قحطی و کمبود گندم ایران در سال ۱۹۱۴ بودند افزود: گندم را از روستاییان می گرفتند و به کشور خود می بردند تا مردم ما گرسنه بمانند و به همین دلیل جمعیت ایران از ۲۰ میلیون به ۱۰ میلیون رسید.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: انگلیسی ها جنایات فراوانی علیه ملت شریف ایران مرتکب شدند و مردم ما هیچ خاطره خوشی از این مستکبران ندارند.

وی با بیان اینکه جنایات انگلیس تنها معطوف به ایران نبود و آنها در کشورهای دیگر نظیر هندوستان نیز چندین هزار نفر را کشتند و به استعمار خود درآوردند، گفت: بهائیت توسط انگلیسی ها ایجاد شده تا در داخل کشور فتنه بر پا کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به محورهای برنامه توسعه هفتم که توسط رهبری مشخص شده است، بیان کرد: انتظار و خواسته اصلی مردم از دولت ایجاد ثبات در بازار و قیمت ها است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های توسعه هفتم، تک رقمی شدن تورم است ادامه داد: نظارت رکن اصلی ایجاد ثبات در قیمت ها است و دولت باید با بهره گیری از نظرات کارشناسان به این مهم توجه کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر عدم دخالت بانک ها در واحدهای تولیدی و قرار دادن سرمایه ها در مسیر تولید بیان کرد: دولت باید به خواسته های رهبری و مردم توجه کند و تا حد امکان به آن جامه عمل بپوشاند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس شانگهای بیان کرد: این اجلاس بزرگترین پروژه اقتصادی دنیاست که شش هزار میلیارد دلار فعالیت اقتصاد دارد و امیدواریم دستاورد این سفر توسعه اقتصادی برای کشور باشد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان